لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
پیرلو:هماهنگ تر بازی کردیم

پیرلو:هماهنگ تر بازی کردیم

حالا با سه امتیازی که تیمش در نخستین گام اروپایی برابر دیناموکیف به دست اورد می تواند تا حد زیادی از فشارهایی که بر روی خود و شاگردانش احساس میشد کاهد و با ارامش بیشتری به دیدارهای آتی فکر کند. اندره آ پیرلو در کنفرانس خبری بعد از پیروزی دو بر صفر برابر دیناموکیف اوکراین گفت:

 

این مهم بود که مبارزه طلبی و سخت کوشی مان را داشته باشیم، نسبت به بازی گذشته در لیگ امادگی و هماهنگی بیشتری داشتیم و موفق شدیم در تمرینات برنامه های خود را اجرا کنیم. می توانستیم در برخی از فرصت ها بهتر باشیم امام در نیمه دوم بهتر شدیم و بازی هماهنگ تری داشتیم. کیه لینی کمی خستگی داشت و از بازی های ملی نیز با کشیدگی عضله روبرو شده بود، باید در روزهای اینده شرایط اش را بسنجیم و ببینیم چه میشود. دیبالا به بازی کردن نیاز دارد و باید بازی کند، احساس می شد که چندان در امادگی کامل نیست و حالا اهسته اهسته به شرایط ارمانی دست پیدا می کند و او را دوباره در سطح اول امادگی خواهیم دید.

 

سه مهاجم

 

ایده من داشتن بازیکن زیاد در فاز هجومی بود، در این بازی رمزی و کیه زا نیز می توانست نقش مهمی در این بازی ایفا کنند. رمزی می تواند عقب موراتا بازی کند و کوادرادو در فاز حمله قرار گیرد، حالا در شرایطی هستیم که رونالدو را در اختیار نداریم و دیبالا در شرایط بازی نیست اما باید به همه مهاجمین توجه داشت هر یک وظیفه خود را دارد.

 

کیه زا

 

نباید هر نقشی که در تیم سابقش داشت را اینجا ایفا کند، باید کمی هافبک مهاجم باشد، او می داند که من از او چه می خواهم، شنبه در سمت راست بازی کرد و امروز چپ، می تواند در هر دو پست بازی کند و این بستگی به بازی و بعد توانایی و عملکرداش در اینده، خواهد داشت.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: